Сезон 1, серия 1: Son Hae-yeong, a woman who is calculating by nature and hates to suffer losses. Kim Ji-uk, a civilian officer, neighborhood angel, perfect convenience store part-timer who hates causing trouble to people. After breaking up with her boyfriend to avoid losses, Hae-yeong makes a surprising offer to Ji-uk to win the in-house contest. What offer could she have made?