S1, E2: After killing a corrupt policeman, Marco's mission is increasingly at risk. Vincenzo does not trust him and the family puts him to the test. Bruno gives Marco a gun and two choices: either he becomes part of the family by killing Sasso or he has to reveal the truth, blowing his cover.