S16, E2: Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May go head-to-head against their Australian Top Gear counterparts in a car-based version of The Ashes. The action includes rallying, drifting and an Aussie version of double-decker car racing, it's an all-out grudge match. Also, Jeremy is on the test track in Ferrari's new 599 GTO and a celebrity guest takes their turn in a Reasonably Priced Car.