S1, E3: After 10 years, Joon-gyeong and Eun Yong finally re-connect. Eun Yong hears from Joon-gyeong the real story behind CEO Yoon's death. Special Investigations prosecutor Gi-seok makes Tae-chun an offer that he can't refuse.