Сезон 1, серия 4: Rumor of a goldmine map sends suspicion around the settlement. Farlow and Redwick resort to espionage to get the better of Jocelyn and when James Read’s temper leads him into serious trouble, he finds himself indebted to Alice. UK Edition.