Сезон 1, серия 4: The Battle of Watanabe’s Castle continues. The famous Strait of Gibraltar returns. In this game, players must cross a shaky bridge while dodging Takeshi's army, but there is a new obstacle that stumps even athletes of great physical strength. Bridge Over the Battlefield and Wall of Freedom, have also been scaled up. Can the strongest attacking force bring down Watanabe’s Castle?