Сезон 1, серия 4: After Sky is accused of being a spy, the spiritual healer, Faygar, suggests that he be given a chance anyway. But other members disagree. In the Privileged tribe, Flame and his scheming deputy, Harmony, discuss strategy regarding the Ants. At the Barb camp, Erin decides to go hunting alone for the first time. But he goes too close to the forbidden zone and encounters the ominous machines.