S1, E5: Yisus is willing to hand over Emilio to collect the reward. Emilio accompanies Camelia to rescue Nora; He will have to join forces with the Alacrán. Arnulfo kidnaps Alma. Camelia finds Rosaura with suitcases to leave San Antonio together; Camelia refuses and decides to run away with Emilio.