Сезон 1, серия 5: The husband who had been missing and out of contact shows. And as a new recruit, no less. Hae-yeong is shocked to see Ji-uk as a new recruit at Kkulbee. Though he is apologetic, he is unable to share why he had to join the company. Meanwhile, fearing that their fake marriage will be exposed, Hae-yeong devises a plan to get rid of Ji-uk. However, this unexpectedly puts her in a tough spot.