S1, E6: Alphonse and Margot have to improvise a jet-setter’s vacation in Nice. Lonely in Paris, Alphonse’s mother calls an escort service that comes highly recommended. After proposing marriage to Marthe, Jacques gets outmaneuvered by Wilfried and loses the money to him. Alphonse’s first client back from vacation is a beautiful woman with a Southern accent.