S1, E6: Dal tries to take Rembrary out of the trap Jo-woon has built. Someone is also aiming for Rembrary. Meanwhile, Rembrary finds out about Woo Yeon-woo through the letters he exchanged with his fans. Wild Animal prepares for a comeback and Dal witnesses something unbelievable.