S1, E6: Isabelle uncovers more disturbing truths about the two mysterious deaths. The revelations tear Isabelle's life apart with her husband, NOAH, and mother-in-law and town founder, JULIANE, at the center of it. As the net closes around THE FACELESS, expansion proceeds, driven by Noah and Juliane, with Isabelle left to choose where her loyalties lie.