Eric Andre III
S20, E27: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel and Steelo are joined by comedian Eric Andre to talk about his new movie "Bad Trip", meet some lusty seniors in FREAKY FOGIES, and enter the vomit filled PUKE RADIUS.