Eric Andre
S9, E18: The stars of Cable’s #1 Unscripted Comedy, Brian “Q” Quinn, James “Murr” Murray and Sal Vulcano bring more jokes, more laughs and more good times to viewers in a brand-new special episode featuring celebrity guest comedian, Eric André (The Eric André Show, Bad Trip).