Eric Dill, Rihanna, Hugh Jackman
S7, E8: Rihanna gets caught red handed when she's accused of taking money from a couple of young street performers. Hugh Jackman gets burned when he's found responsible for burning down Brett Ratner's beautiful home. The Click Five's Eric Dill strikes out after his bowling ball causes serious damage.