Erlkonig
S4, E5: Nucky heads to Philadelphia to deal with the fallout from Willie's liquor fiasco. Eddie Kessler is detained by Agent Knox, who uses physical and psychological tactics to elicit information about Nucky's organization. A desperate Gillian turns to an unexpected source to score a fix, and is rebuffed in her attempt to reunite with Tommy. In Cicero, Van Alden is recruited by the Capones to pay an election-day visit to local factory workers opposed to the Capones' candidate of choice.