Eros Center
Сезон 1, серия 2: Klaus, Jutta, Andy and Bernd want to start their own cartel. To have a chance at getting his own floor at the Eros Center, Klaus makes a momentous deal with the godfather of the red-light district, Frida Schulz. Manu makes new friends and meets police officer Hansen. Will he help her find her mother?