Escape from Goochland
S4, E1: Cleveland and the gang visit their rival high school in Goochland for the annual football game, but when Federline (guest voice Jamie Kennedy) destroys the car belonging to Cleveland’s arch-nemesis Chet Butler (guest voice Riggle), they must find a way to escape their enemy’s home turf. Meanwhile, Donna dons a sexy Halloween costume that gets her in trouble with the cops, and Roberta and Cleveland Jr. play pranks around Stoolbend when they dress up as Donna and Cleveland.