Escape from Kadavo
S4, E13: Anakin tries to convince the Zygerrian Queen that she too is a slave and pawn in an evil Separatist plot. Meanwhile, Obi-Wan toils in the slave camps of Kadavo, a grim situation that grows increasingly bleak.