Escape if You Can
시즌 1, 에피소드 3: Already 3 hours in, four of the contestants are in danger and it's the first elimination of the game. Philippe turns the arena into an escape room, where the trapped contestants have to make their way between frightening and disgusting obstacles without screaming. The battle is fierce, the attacks are constant, and Audrey launches an improv bit to make her opponents laugh.