Escape into Fear
S1, E3: William and the rebels suspect Xax is plotting with Kreel who has a reputation of delivering powerful, dark magic. After Princess Vara escapes during a battle with Xaxian warriors, William is conflicted when he discovers that there is a bounty on his head and villagers are threatened with execution unless he gives himself up.