Escapement
S1, E10: Hank, Beck and Laila are in the Faroe Islands, unsure if they will live or die at the hands of the Pyrates. Rachel shares some surprising news with Hank about his parents and the 41 Trust. Hank’s mother finally discloses the deeply painful secret she’s been holding all these years, and a dumbfounded Hank realizes his father is the missing piece to the puzzle.