Escaping Wedlock
S4, E2: Jessica and Shanell agree to meet Ava, a young girl desperate to escape the Kingston clan to avoid an unwanted marriage to her older cousin. They soon discover Ava is under 18 years old, which presents legal hurdles that work against their mission to help her break free.