Esports World Cup: Level Up
시즌 1, 에피소드 2: As the EWC heats up in Riyadh, the iconic, Team Liquid battles hometown favorites Team Falcons in League of Legends and MLBB. Facing legends like Faker and the rising pressure of rivalry, Liquid’s MLBB squad—led by 17-year-old prodigy Sanford, fighting for his family’s future—chases glory in a tournament where everything is on the line.