S2, E1: When Dr. Psychobos steals a part out of the Omnitrix, causing chaotic side-effects, it's up to Ben, Rook, and a small team of Plumbers get everything back to normal. (Introducing new Ben alien Kickin' Hawk, temp Ben alien Walkatrout, Upchuck Rook)