Estate of Survival Estate of Victory
S1, E6: Audra informs the remaining three competitors of another imminent elimination. They barter among themselves, leading to one Resident's elimination. Audra then reveals a game-changing secret to one competitor. At the final showdown, the eliminated Residents confront the finalists about their game play. Ultimately, one Resident survives the estate and wins the grand prize.