Eternal Rivals
S1, E1: Twelve-year old Hikaru Shindo finds a old Go board with an hidden surprise. Trapped inside is Fujiwara-no-Sai, the ghost of a ancient Go master. In the blink of an eye, Sai becomes part of Hikaru’s consciousness and soon Hikaru begins to learn the true essence behind this ancient game of skill and strategy.