Eternal Sunshine of the Caffeinated Mind
S2, E14: When an incredibly optimistic coffee-shop owner is murdered, Liv uses her sunny outlook to help Clive solve the murder. Meanwhile, things begin to go from bad to worse for Blaine, and Drake (recurring guest star Greg Finley — The Secret Life of the American Teenager) is forced to cancel plans with Liv due to a run in with Seattle's finest. Enrico Colantoni (Veronica Mars, Person of Interest) guest stars.