Eternity
시즌 1, 에피소드 4: Is the Ghost Train called Eternity myth or reality? Sirius Platoon has to find out when a missing persons report is filed concerning a man who allegedly boarded the train; and when they come face to face with the massive specter, Manabu acts on impulse and jumps on board. But as legend has it, once you get on the Ghost Train you can never get off. Has Manabu sealed his own fate?