Eureka!
S1, E16: Uniqua and Tasha are brilliant dinosaur scientists, and Pablo and Tyrone are crusty, dusty prospectors. Township Jive music twangs and confusion reigns as they all scour the South Dakota hills in search of their different kinds of treasure. Is there gold in them thar hills? Or dinosaur bones? Or just a mixed-up misunderstanding?