Malcolm in the Middle Evacuation
S2, E24: Hal is inadvertently responsible for a toxic chemical spill that forces a neighborhood evacuation; Malcolm deals with being grounded even in the emergency shelter; Francis suffers through a date with a geeky 12-year-old.