Every Dollar Counts Project
S1, E5: A couple fell for the original charm of a crumbly 1920s Colonial, but they need Nate and Jeremiah's help to make it functional for their family. Before renovations can begin, the duo must determine what stays from a collection of hand-me-down furniture.