Every Pain Needs a Name
S1, E3: Jeff tries to fix his heartbreak. Deirdre deals with her daughter’s developing medical condition. Seb outlines the future of Mr. Pickles’ Puppet Time without Jeff. Jeff tries to get Will off pot by giving him a hobby.