Сезон 3, серия 5: Big ideas, big decisions-Tyra’s (Adrianne Palicki) new love, Cash (guest star Zach Roerig), seems to be the man of her dreams but that quickly changes when his dark side comes to light. Jason (Scott Porter) thinks he has a solution to bring him and Erin back together, but she has a very different plan in mind. Meanwhile, after the team wins their big game, Coach Taylor (Kyle Chandler) makes a decision that leaves Matt (Zach Gilford) to debate the future of his football career. Connie Britton, Taylor Kitsch, Minka Kelly, Jesse Plemons and Aimee Teegarden also star.