Every Subpoena is a Tiny Hug
Сезон 3, серия 14: When Christina gets a new job at a sock startup the family is supportive… until they discover the new company is more successful than MaxDot. Realizing they’ve given their competitor a helping hand Dottie vows to do anything to get her daughter back.