Everybody Hates a Part Time Job
Сезон 1, серия 12: Tired of "hand-me-up" winter coats from Drew, Chris decides that a leather jacket will make him look "cool," but he learns the value of a dollar when he goes to work with his dad to earn the money to buy one.