Everybody Hates Kathy
Сезон 4, серия 19: The team discovers an international conspiracy when a deadly weapon is stolen. Meanwhile, Jane supports Weller when someone from his past dredges up painful memories; and Patterson and Rich contend with their newly release hacker accomplice.