Everybody Knows
S2, E7: Spencer scrambles to stay ahead after Andre makes a surprise visit to the office. Joe discovers the skeletons in his partner's closet. Ricky tries to make amends with Dennis as Charles plots to keep Ricky in Miami. Travis confides in Spencer during a talk-show appearance.