Everyone Has a Cobblepot
시즌 1, 에피소드 18: While Gordon seeks information about the recent controversy with Commissioner Loeb Fish's allegiance with the prisoners is questioned when she appears to join forces with Dr. Dulmacher (guest star Colm Feore). Meanwhile after an attack close to home Bruce deals with the aftermath.