Everything but the Cabinets
S2, E7: Jenn saves a ton of cash by deciding not to paint a couple's kitchen cabinets, but she soon finds that working with a color she didn't choose isn't as easy as it looks. Meanwhile, Jenn helps a young family find peace with a total bedroom transformation.