Everything I say in my songs is cliché and false
Сезон 1, серия 3: 2008. Orelsan is now on track to write an album, but none of his titles is radio-compatible. There is only one thing left to do: go and get his audience by performing on stage. Orel and his buddies, still followed around by his brother, Clément's camera, manage to set up a tour. While everything is going smoothly swimmingly, one of Orel's old songs surfaces again and triggers an outcry.