Evolution
시즌 2, 에피소드 11: Carrie tries (unsuccessfully) to leave some feminine items behind at Big's place. Meanwhile, Miranda discovers that she has a 'lazy' ovary, Charlotte has questions about her new boyfriend, and Samantha plots a revenge scheme against an ex.