Excellent Treasures
S4, E6: Nancy follows the tunnel in the back of the maternity shop and sees something she shouldn't at the other end. Dean takes a new job, leaving Isabelle to live with Celia. Meanwhile, Silas flirts with Lisa, and Doug falls in love with a vision of beauty who washes up on the beach.