Exes and Oh Nos
S1, E6: Colt and Vanessa come face to face with his ex Jess and her new husband. Danielle opens up to friends about how Mohamed's past words still haunt her. Molly's friends pressure Kelly about his past. Ed gets jealous when he sees Liz with another guy.