Exeunt Omnes (Part A)
S6, E8: In the final episode of this hit drama series, Oz is in upheaval following the return of Martin Querns. Meanwhile, Howell and Robson each receive troubling news, Mukada answers an unsolved mystery, and the O'Reilys struggle to make amends. Finally, the prison production of 'Macbeth' ends with a staggering final act.