Exile
S13, E14: The CSIs investigate the demise of a famous Cuban singer's sister who's in town as part of a U.S. tour. Meanwhile, Hodges begins to get cold feet at the prospect of marrying his Italian bombshell girlfriend. (TV-14 L, V)