Exile
S3, E1: Under the influence of red kryptonite, Clark is following a life of crime in Metropolis while his friends and parents desperately try to find him. Lex is forced to confront his personal demons on a desert island, while Lionel holds a funeral for his presumed-dead son. And Jonathan Kent must pay a high price for the power necessary to bring his son back home.