Exit, Pursued by a Bear
Сезон 1, серия 6: It's a slow day in the office for Frank and Lu until a hysterical Sally Balthasar flies into the office in a whirlwind of tears - they have to help her, someone's threatening her and she simply cannot perform under these conditions.