Love & Hip Hop Hollywood Exit Stage Left
S1, E6: When Nikki has second thoughts over Mally Mall's fidelity, an interrogation exposes the truth. Fizz catches Amanda in a compromising position, & Ray J is forced to choose between business and family. Presented by VH1.