Exit Strategy
S15, E3: While on a stakeout with Metro P.D., Torres' partner mysteriously vanishes, with the subsequent investigation leading NCIS to uncover new evidence from a decade-old murder. Also, Ducky's friend, Cadence Darwin (Susan Blakely), presents him with a new opportunity during his guest lecture series.